Japonya’da yapılan geniş çaplı bir araştırmaya göre, yeşil çay, çeşitli hastalıklardan ölme riskini önemli ölçüde azaltıyor.
“Journal of American Medical Association”..
Kirlilik nedeniyle sağlığa zararlı olabileceği gerekçesiyle balık yemeyi bırakanlara uzmanlardan uyarı geldi. ABD’de yapılan bilimsel bir çalışmanın sonuçları balık yemenin..